"Joo, kello on 23.55., ja oon juonu 2 1/2 lasii liköörii... Vittu mä haluisin tehä joskus jotain repäsevää, mut ei mus oo ainesta siihen. Ekax pitäs saada muutama kilo pois, ja sit rupee pukeutumaan hieman eri tavalla... Oltiin eilen lintsillä, siel oli mm. Mira, Taikapeili, Waldo, 3rdNation, 101 ym. Oli kivaa.

Yx järkkäri (järj.mies), sellanen 35-45v., seiso aivan liimautuneena mun vieressä. Vaik ois ollu tilaa mennä kauemmaskin?! Mä en oikeen tajunnu...

Waldo oli söötti, samoin 3rd Nation ("I believe"). Vähän tuntuu päässä joo... Jos joku muu tän lukee, haistakaa paska, ei luulis olevan mitään asiaa mun laatikoille.

Kuuntelen rock-musaa, kello on 24.00... Huomenna on liukkaan radan harkat 15.00
."

-----------

Mikähän mahtaisi olla "repäsevintä", mitä olen tähän ikään mennessä tehnyt... Ei nyt ihan heti tule mieleen minkäänlaisia "repäsyjä".

Elämäni on ollut aina suhteellisen tasapaksua, tylsääkin; 2000-luvun alkupuolella puhjennut paniikkihäiriö on sen taannut. Mihinkään en ole uskaltanut mennä, en edes lintsille enää. Viimeisimmästä kerrasta taitaa olla 22 vuotta aikaa. Ja mä kun niin tykkäsin kaikesta hurjasta pienenä...

Ehkä hurjinta tällä hetkellä on osallistua satunnaisiin palavereihin työpaikallani.



Mira - Mun Elämää:

https://www.youtube.com/watch?v=wszJjB6UzXk