"+25 c

RAVINTOLAAN!

Heräsin aamul siihen, et äiti tuli sanoo et H tarttis postitusapua. Joten olinkin töissä koko päivän. Välillä käytiin syömässä. Kuuma.

Ku tultiin kotiin, siivottiin + kävin suihkussa + tehtiin pizzaa. Anne tuli, käytiin Sparis ostaa chipsit + limsat. Sit syötiin ja "aloteltiin" heti ku ei ollu paljo aikaa. Onneks pysty olee mun huoneessa!

Äiti heitti meiät 20.50. Mul oli se kukkahame + vaaleenpun. toppi.

Ei nähty paljo ketään. Joku jätkä jutteli meiän kaa aika kauan, lähinnä Robert de Nirosta. Sit n. 3 muutakin tyyppiä jutteli Annen kanssa (huom! Annen!) eli mul oli aika tylsää.

Loppuvaiheessa kävin vessassa ym. ja sillä aikaa Anne oli ruvennu juttelee jonku jätkän kanssa joka sano olevansa kihloissa. Siin kävi niin et loppuajan ne jutteli kahestaan & mä istuin yksin. Sit joku valokuvaajaukko (?) tuli siihen jakelemaan neuvoja miten mun pitäis pukeutua/laittaa hiukset... Sit valot sytty & mä lähin ulos ku luulin et Anne on lähteny. No ei näkyny.

Sit se tuli 4.00 sen jätkän kans, ne (Anne) oli oottanu mua sisällä. Kyllä otti vähän päähän. Käveltiin taxille, jätkä onnex häipy. Ne oli vaihtanu puh.numeroita. A:n kans ei ilm. mee kovin hyvin ja heti Anne löys jonku uuden...

Mä en ymmärrä mikä mus on vialla ku kukaan ei KOSKAAN raflassa puhu MUN kanssa, vaan aina Annen. Alkaa jo tuntuu aika ihmeeltä et mul on Mico, koska tod.näk. mä en koskaan löytäis ketään mistään "ihmisten ilmoilta". Olispa kiva tietää mikä siin on
."

-----------

Olen tosiaan tavannut kaikki tärkeimmät ihmissuhteeni kirjoittamalla. Micon Teksti-TV:stä, muut netin välityksellä. Yksi lyhyt seurustelusuhde Annen kaveriporukkaan kuuluvan pojan kanssa oli parikymppisenä.

Vaikea on löytää edelleenkään ystäviä ns. livenä. Ajatusmaailmani poikkeaa aika lailla tavanomaisesta, kiinnostuksen kohteet myös. Introverttina olen lisäksi aika "vaativa" ystävyyssuhteideni suhteen.

Näin jälkikäteen ajateltuna (ja ehkäpä tuolloinkin) oli mielestäni aika törkeää Annelta ryhtyä suhteeseen, vaikkakin lyhyeen, kihloissa olevan miehen kanssa. Hänelle tuntui olevan tärkeää, että aina on kumppani vierellä. Pientäkään yksinoloa hän ei sietänyt. Mutta ehkä se on se introvertin ja ekstrovertin ero sitten :)