"+21 c

Joo. Tää on aika uskomatonta... En mä tosiaankaan 1v. sitten kuvitellut että olisin nyt tässä... Eikä kuvitellut Micokaan. Kun oltiin vähän juotu ja istuttiin kuistilla pimeessä, se sano "mä rakastan sua ihan mielettömästi. Mä meinasin sanoo sen jo päivällä, mutten uskaltanut. Mä haluun olla sun kanssas iäisyyden"! Aika kaunista vai?! Tää koko homma on ihan ku satu. Sit sitä rupes itkettää, mä annoin sen itkeä ja olin ite hiljaa. Kunpa olisin tiennyt mitä se ajatteli...

Sut rupes mua itkettämään kaikki tää, ja sanoinkin sille yhden asian, minkä tajusin VASTA JUST TASAN SILLON: mä rakastan Annea. Eikä mulla ole koskaan ollut tilaisuutta sanoa sitä sille, koska sellasia ei vaan sanota edes ystävättärien kesken. Mä en tosiaan tiedä mitä tekisin ilman Micoa... Tää on aivan käsittämätöntä. Mä oon samaan aikaan onnellisin mitä ikinä oon ollut, ja myös onnettomin mitä koskaan oon ollut. Rakastan sua Mico (jos tätä joskus luet) ja tiedän ettei me erota ikinä. Me neljä (Anne&X, sinä&minä) ollaan ikuisesti yhdessä eikä kuolemakaan meitä tule erottamaan, vaikka se tuleekin olemaan hiton vaikeeta."


-----------

Vuonna yheksänkytkuus Suomen Top 10 -listalla soi alkuvuodesta mm. Coolion "Gangsta's Paradise". Se oli aikaa ennen Micoa, kun asuin vanhempieni kanssa, enkä ollut vielä edes seurustellut kertaakaan. Tapasimme Micon kanssa Teksti-TV:n kirjeenvaihtopalstalla joskus tammikuussa -asuimme lähipaikkakunnilla, oli yhteinen harrastus. Suhteemme loppui vuoden 2000 lopussa -olisi näin jälkikäteen ajatellen voinut loppua jo paljon aiemminkin :'D

Kuuntelen edelleen päivittäin ysärimusaa työmatkoillani. Jokaiseen biisiin liittyy luonnollisesti lukuisia muistoja, joten ne eivät ole pelkkää "jumputusta". Yksi tanssimusiikkibändeistä, joihin en kyllästy koskaan, on kuitenkin Technotronic. Sitä kuuntelin jo yheksänkyt ja yheksänkytyks. Yläasteella, vaikka se oli ihan just äsken.

Olen kuunnellut kyllä paljon klassistakin, sekä kuuskytluvun rockia (Uriah Heep, rollarit, biitlesit). Kaikki iskän ja äitini LP-levyt, joista osa on mulla edelleen tallessa. Sekä tietty kasariklassikot. Se lapsuus maalla ulkona leikkien...

https://youtu.be/JoOHpRJz_J8

-----------

16.9.2022

Näköjään elektroninen lämpömittari taas rikki, näyttää pelkkää viivaa. Aika lämmin viikko ollut, tosin kostautui sateen kera. Kolmisen kuukautta tehty töissä samaa hommaa ihan hirveässä asennossa, alkaisi pikkuhiljaa riittämään sekä mulle, että työkaverille. "Mahdollisimman vähän käsitöitä"... Ja paskat. Lue: mahd. vähän käsitöitä -miehille. Työkaverilla särkenyt päätä monta päivää ja päivän kestänyt migreeni. Mulle ei tule pää kipeäksi oikeastaan koskaan, mutta olo alkaa yläkropassa olla kuin vanhalla mummulla konsanaan. Mutta tykkään itse työstä ja työkavereista, se on pääasia :)

-----------