"+20 c

Noi lähti jo aamulla pellolle, otti vapaata töistä. Kuuma päivä!

Mico tuli kymmeneltä. Käytiin kaupas ostamassa vähän evästarvikkeita ja sit suoraan pellolle. Oli aika urakka... 14.30 muistettiin et hepathan ei oo vielä ees syöny... Kävin antamassa heinät.
Mico oli ihana ku se sai ajaa yhen (maajussin) traktoria, hyvin se sitä ajo! Ihana poika... Kyllä mä olin ylpee siitä ku se oli niin söpön näkönen ku se sitä ajeli...
460 paalia saatiin tehtyä. Kotiin päästiin n. 18.30., Mico lähti sit suoraan kotiin mut halus tulla huomenna uudelleen aamulla.
...
Sain muuten eilen Micolta vastauskirjeen kun ite sille kirjotin tunteistani ym. Aika uskomaton... Mä itkin hillittömästi kun sen luin, se oli todella kauniisti sanottu! En mä olis aavistanut et se ihan tollalailla olis kirjottanut! Mua vähän kaduttaa, etten voinut olla näyttämättä sitä äidille, mut sittenpähän ei ainakaan enää rupee keksimään mitään omiaan. Ei voi muuta sanoa, kuin että "Mikä tyyppi"...

Mä rakastan sitä todella paljon. En ois voinu kuvitellakaan että tollasia poikia on. Miten MULLE voi käydä näin? Aivan käsittämätöntä..."


-----------


Vuosi 1996 oli yksi tärkeimmistä vuosista itselleni tähän mennessä. Tapasin ensimmäisen poikakaverini, muutin pois kotoa. Menetin siihen asti kaksi rakkainta eläinystävääni. Toinen lähti sateenkaarisillalle, toisen jouduimme myymään muuttoni vuoksi. Kamppailin yksinäisyyden kanssa, en tiennyt miksi tulla isona.

Kamppailen edelleen. En tiedä vieläkään.

-----------

9 syyskuuta 2022

+13.6 c

Koitin tikulla jäätä ja vihjailin A:lle yksinäisyydestäni ja siitä, kuinka työ on mulle lähinnä lomaa. Se tuli vastaan. Arvasin, että silläkin samankaltainen tilanne, vaistosin sen. Sitä kun nyt vaan ei ääneen voi sanoa. "Hei, hoitaisitteko te tänään tän homman niin me mennään työparin kanssa tekemään tän? Ja hei muuten, ootko säkin onnettomassa suhteessa? Niin mäkin, tartten läheisyyttä kuten säkin. Tulisitko halaamaan mua?"

-----------


Nimiä muutettu :)